План роботи ШМО

РОБОТА МЕТОДИЧНОГО ОБۥЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

 Керівник ШМО класних керівників Євламп'єва Наталія Миколаївна

    Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.
Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості.
Методичне об’єднання класних керівників ― одна з форм методичної роботи в школі, що дає можливість для підвищення рівня фахової майстерності педагогів.
Методичне об’єднання класних керівників Любимівського НВК  виявляє творчий потенціал класного керівника, вихователя, задовольняє їхні потреби в актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально-виховних завдань і творче співробітництво педагогів. 
В минулому навчальному році до складу методоб’єднання входило 8 класних керівників.
Планування методичної роботи здійснюється на діагностичній основі, мета якої — виявлення недоліків у практичній діяльності кожного педагога та в розкритті основних шляхів їх подолання й запобігання їм. Під час діагностики враховуються виступи вчителів на педагогічних радах і засіданнях методичного об’єднання класних керівників, батьківських зборах. Це допомагає виявити рівень теоретичних знань класних керівників, уміння застосовувати їх у різних ситуаціях, здатність обстоювати, аргументувати свою точку зору. Водночас учителі постійно працюють над підвищенням рівня психологічної готовності до педагогічної взаємодії з учнями.  
 Головні зусилля методоб’єднання у минулому навчальному році було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогам у впровадженні у виховну роботу школи по Основним орієнтирам виховання учнів 1 – 11 класів, яка передбачає реалізацію таких напрямів виховання:
  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
  • ціннісне ставлення до природи;
  • ціннісне ставлення до людей;
  • ціннісне ставлення до мистецтва;
  • ціннісне ставлення до праці;
  • ціннісне ставлення до себе,
а також підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально - психологічного клімату, які сприяють пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації виховного процесу.
  Під час роботи методоб’єднання основну увагу було спрямовано на виконання таких завдань:
  • Підвищення  практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно зорієнтованого підходу в системі виховної діяльності;
  • вироблення єдиних вимог у планування виховної роботи;
  • забезпечення системності в роботі,
  • майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного мислення;
  • ознайомлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
Головне завдання в роботі класного керівника ― створення умов для розвитку особистості учня. І досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять :
 а)вивчення умов життя учнів, відвідування вдома, визначення кола спілкування  учня в школі та поза нею;
  в) взаємини з батьками;
 г) проведення виховних  бесід, класних годин, екскурсій ,походів.
Слід відмітити позитивні результати виховної роботи з учнівським колективом наступних класних керівників: Нетішенської Є.В, Алєєвої З.П, Куксової А.В, Євламп'євої Н.М
Однією з форм роботи методоб’єднання класних керівників є взаємовідвідування виховних годин з подальшим їх обговоренням. В 2014 – 2015 навчальному році педагоги нашої школи були присутні на відкритих виховних годинах таких вчителів:

  • Кармазь А.М «України мова барвінкова»
  • Нетішенська Є.В. «Мій рідний край – земля моїх батьків».
  • Куксова А.В «Виховуємо громадянина – патріота України».
  • Євлампєва Н.М звітні класні збори
У 2015 – 2016 навчальному році методичне об’єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах.
Головним завданням у роботі методоб’єднання класних керівників є:
  • патріотичне виховання здійснювати згідно Концепції національно - патріотичного виховання дітей і молоді;
  • удосконалення і підвищення ефективності виховної роботи в школі;
  • активне використання сучасних педагогічних та інформаційних технологій, спрямованих на розвиток самостійності, творчості, активності дітей;
  • підвищенням творчого рівня педагогів з урахуванням їх індивідуальних запитів;
  • надання практичної допомоги класним керівникам в організації виховної роботи.

Проблемне питання в 2015– 2016 навчальному році буде:
«Формування особистості учня - свідомого громадянина - патріота»

ПЛАН

РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
на 2017 - 2018 навчальний рік
І засідання  
Вересень
ЗМІСТ
Відповідальні
1
Аналіз роботи за 2016/2017 н.р.

Нетішенська Є.В.
2
Обговорення мети і завдань виховної роботи у 2017/2018 н.р.

Нетішенська Є.В.
3
Планування роботи ШМО класних керівників на 2017/2018 н.р.

Нетішенська Є.В.
4
Класний керівник у сучасній школі

Нетішенська Є.В.
5
Обговорення та затвердження критеріїв перевірки зошитів

Нетішенська Є.В.


ІІ засідання  
Грудень
ЗМІСТ
Відповідальні
1
Майстер-клас: «Впровадження методу проектів у виховній роботі»
Євлампєва Н.М.
2
Презентація блогу : «Дистанційна форма навчання як один із методів самовдосконалення вчителя»
Алєєва З.П.
3
Тренінг : «Інклюзивна освіта –  рівень свідомості нації»
Балаба Г.М.
4
Доповідь : «Форми і методи роботи з обдарованими дітьми»
Діденко С.О.
5
Робота учасників ШМО з Інтернет-ресурсами ЗОІППО
Нетішенська Є.В.


ІІІ засідання 
Березень
ЗМІСТ
Відповідальні
1
Доповідь: «Індивідуальна робота класного керівника з батьками (з досвіду роботи)»
Кармазь А.М.
2
Доповідь: «Формування здорової та духовно-багатої компетентної особистості, патріота України»
Пабат І.М.
3
Творчий обмін думками «Інноваційні підходи до профорієнтаційної роботи у школі».
Нетішенська Є.В.
4
Педагогічний діалог «Роль родинно-сімейного виховання у процесі соціалізації особистості»
Нетішенська Є.В.
5
Доповідь: «Учитель і батьки. Правила спілкування»
Фрошин В.О.

ІV засідання 
Травень
ЗМІСТ
Відповідальні
1
Доповідь: «Система роботи класного керівника з регулювання та корегування
міжособистісних стосунків в учнівських колективах»
Куксова О.В.
2
Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова
розкриття творчої індивідуальності особистості
(з досвіду роботи)
Бабенко О.Є.
3
Сутність і особливості розвитку особистості.
Черненко В.М.
4
Практикум з використанням сучасних інформаційних
технологій.
Нетішенська Є.В.
5
Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних
керівників.
Нетішенська Є.В.

ПЛАН

на 2015 - 2016 навчальний рік
РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

1 засідання 

Тема «Організаційно - інструктивне»

1. Про аналіз роботи методичного об’єднання за 2014/2015 навчальний рік.
2. Про затвердження плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2015/2016 навчальний рік.
3. Про ознайомлення з листами МОН: від 16.06.2015 №641 «Про затвердження Концепції національно – патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах »; Про Методичні рекомендації щодо проведення  Першого уроку в 2015/2016 навчальному році на тему «Ми – нація єдина!».
4. Про рекламу новинок методичної літератури

2 засідання

Тема «Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи»
1. Про профілактику і попередження асоціальної поведінки учнів.
2. Про розвиток позитивної мотивації учнів щодо дотримання здорового способу життя, збереження свого здоров᾽я.
3. Про планування відкритих виховних заходів у класних колективах.
4. Про сутність особистості та фактори виховання толерантності.

3 засідання

  Тема «Програма патріотичного виховання»

1. Про програму патріотичного виховання, наказ МОН від 21.10.20131453/716. 2. Про інтерактивні форми та методи патріотичного виховання- необхідний чинник становлення вільної особистості.
3.Про формування патріотичних орієнтацій як необхідний компонент громадської позиції учнів.
4. Про єдність вимог школи і сім᾽ї у вихованні громадянина
України XXI століття.

4 засідання

(березень 2016)

Тема. Роль сім’ї та школи у формуванні успішної особистості.


1. Організація спільних справ батьків і дітей. Українські народні традиції в сімейному вихованні.
Алєєва З.П, кл. керівник 4 кл.
2. Майстер-клас. Відкритий виховний захід. Виховання моральних якостей особистості.
Нетішенська ЄВ, кл.керівник 7 кл., Кармазь А.М, кл керівник 8 кл.
3. Організація роботи школи із сім’єю та підвищення педагогічної культури батьків.
З досвіду роботи.
Балаба Г.М., кл керівник 1 кл.
4. Анкетування класних керівників.
Євлампєва Н.М., керівник ШМО

5 засідання

(травень 2016) 

1. Про звіт методичного об’єднання класних керівників за 2015/2016 навчальний рік.
2. Про розгляд і узгодження методичних тем доповідей та методичних розробок на 2016/2017 навчальний рік

  ПЛАН РОБОТИ МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ КЛАСОВОДІВ ТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

НА 2016- 2017 н.р.


І засідання   Вересень
ЗМІСТ
Відповідальні
1
Про результати виховної роботи у 2015-2016 навчальному році.
ЗДНВР
2
Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2016-2017 н. р
ЗДНВР
3
Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання класоводів та класних керівників на 2016-2017 н.р.
ЗДНВР
4
Планування виховної роботи  на І семестр.
ЗДНВР
Протокол

ІІ засідання    Грудень
ЗМІСТ
Відповідальні
1.
Доповідь «Виховання правової культури – шлях до побудови правової держави.»
Черненко В.М
2.
Єдність вимог школи й сім’ї у вихованні громадянина України ХХІ століття.( Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН від 16.06.2015 № 641)
Алєєва З.П
3.
Метод проектів у виховній роботі класного керівника
Євламп'єва Н.М
4
«Скринька невирішених питань» - « Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?»             
Класні керівники
5.
 Планування виховної роботи  на ІІ семестр.
ЗДНВР

ІІІ засідання Березень
ЗМІСТ
Відповідальні
1.
Майстер-клас: «Прищеплення естетичних почуттів молодшим школярам»
Класоводи
2.
Проблемний стіл за участю батьків: "Умова спішного виховання дітей у родині": 
- родина - міцний і дужний колектив;
- здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини;
- ставлення до найстарших членів родини;
- єдність вимог батьків та вчителів у ставленні до дитини.
Класні керівники

Батьки учнів 5 -
9 класів
3.
Гармонізація родинного та шкільного виховання на засадах педагогіки життєтворчості.
Кармазь А.М
4.
Творчий звіт класних керівників, що атестуються.
Куксова О.В

ІV засідання Травень 
ЗМІСТ
Відповідальні
1.
Патріотичне виховання, як соціальна - педагогічна проблема сучасності 
Пабат І.М
2.
Форми та методи формування національної свідомості та патріотизму серед школярів. 
Нетішенська Є.В
3.
Про результати контролю за якістю проведення виховних годин
ЗДНВР
4.
Обговорення плану роботи та завдання МО класоводів, класних керівників на 2016-2017 н.р.
ЗДНВР

Комментариев нет:

Отправить комментарий